Regulamin

 

Sklep internetowy działający pod adresem suplementyisport.pl, i zwany dalej Sklepem, jest platformą prowadzoną przez firmę Marian Cichosz wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydent Miasta Pabianic w Referacie Działalności Gospodarczej Urzędu Miejskiego w Pabianicach pod numerm 17174 , której nadano numer NIP: 7310001150, numer REGON: 470503398.

Dane teleadresowe:

Suplementy i Sport
ul. Toruńska 40
95-200 Pabianice

Tel.: +48 662 226 029
E-mail: sklep@suplementyisport.pl

§ 1.
Warunki realizacji zamówienia
  1. Warunkiem złożenia zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy sprzedaży.
  2. Zamówienia mogą być realizowane wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę Sklepu, mailowo lub telefonicznie:
    1. przez stronę internetową Sklepu 24h na dobę 7 dni w tygodniu,
    2. telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00,
    3. mailowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00.
  4. Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail, potwierdzającą przyjęcie zamówienia przez Sklep.
  5. Realizacja zamówienia Klienta następuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-12:00 na poniższych warunkach:
    1. w przypadku złożonego zamówienia płatnego przelewem lub za pośrednictwem płatności elektronicznych, rozpoczyna się po tym, jak Sklep zaksięguje płatność na koncie bankowym,
    2. w przypadku złożonego zamówienia płatnego za pobraniem, rozpoczyna się po tym, jak Sklep sprawdzi poprawność danych Klienta,
    3. w przypadku zamówień płatnych kartą kredytową - realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili autoryzacji karty.
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane, jeśli towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, oczekiwanie na dostawę brakujących towarów i skompletowanie zamówienia lub anulowanie całości zamówienia).
  7. W przypadku, gdy towar jest niedostępny i jest to jedyna pozycja w zamówieniu, Klient jest informowany telefonicznie lub mailem o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (oczekiwanie na dostawę brakującego towaru i skompletowanie zamówienia lub anulowanie zamówienia).
  8. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur VAT w postaci elektronicznej w rozumieniu § 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur.
  9. Składając zamówienie w Sklepie Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Sklepu oraz na ich przetwarzanie tylko i wyłącznie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Dane osobowe Klienta mogą być również wykorzystywane w celach marketingowych (wysyłka newslettera i konkursy) - jednak wyłącznie po wyrażeniu w tym zakresie zgody przez Klienta. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
  10. Informujemy, że dane osobowe są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz zgodnie z Ustawą z dn. 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r. nr 144 poz. 1204 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Więcej na ten temat można przeczytać w dziale Polityka Prywatności.
  11. Sklep nie stosuje kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w ustawie z 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

§ 2.
Ceny towarów
  1. Wszystkie ceny towarów na stronach Sklepu podane są w złotych polskich, są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu (przy czym zmiany cen nie dotyczą zamówień złożonych przed wprowadzeniem tych zmian), wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu i przeprowadzania akcji promocyjnych na stronach Sklepu.

§ 3.
Dostawa
    1. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.
    2. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji i dostawy zamówienia. Jest to czas liczony od momentu przyjęcia zamówienia, poprzez jego realizację, aż do chwili wysłania i dostarczenia zamówionych towarów przez firmę spedycyjną, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. Sklep zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia w ciągu 1 - 10 dni roboczych.
    3. Dostawa przesyłek realizowana jest za pośrednictwem następujących firm spedycyjnych: firmę kurierską DPD, Pocztę Polską oraz InPost (Paczkomaty).
    4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.

  1. Koszty dostawy:
        Towar wysyłany jest na terenie Polski kurierem DPD, Pocztą Polską lub nadawany do Paczki w Ruchu w zależności od wyboru jakiego Państwo dokonali.



    § 4.
    Formy płatności
    1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za złożone zamówienie, w tym za koszt dostawy, nie później niż w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do opłacenia ceny zamówienia przy jego odbiorze.
    2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą:
      1. płatność przy odbiorze: należność pobiera kurier lub listonosz,
      2. przelewem bankowym/pocztowym na konto sklepu,
      3. za pośrednictwem płatności elektronicznych IAI S.A. Zabezpieczeniem płatności jest wykorzystanie Pay- By-Link organizowanego przez państwa bank.
      4. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay
    3. Bezpośrednie przelewy należy dokonywać na następujące dane:

      Bank BRE BANK SA (mBank)
      43 11402004 0000380273176029

      Marian Cichosz
      Toruńska 40
      95-200 Pabianice

      W tytule należy podać nazwę zamówienia lub imię i nazwisko.

    § 5.
    Reklamacje i rękojmia
    1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
    2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Towar może być reklamowany w przypadku jego niezgodności z towarem zawartym w zamówieniu oraz w przypadku wszelkich wad i uszkodzeń towaru, w tym:
      1. wad fabrycznych,
      2. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
      3. uszkodzeń powstałych w trakcie użytkowania produktu.
    3. Sklep odpowiada za wady produktu i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego.
    4. Klient może złożyć reklamację w ciągu 2 lat od daty doręczenia towaru na podstawie gwarancji lub uprawnień przysługujących mu z tytułu rękojmi.
    5. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji (przy czym formularz ten nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
    6. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może żądać naprawy reklamowanego towaru, wymiany tego towaru na nowy i wolny od wad, obniżenia jego ceny, albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznego naprawienia towaru lub wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy. Jeśli Sklep nie ma możliwości usunięcia wady lub wymiany wadliwego produktu, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
    7. Dostawa towarów po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odbywa się kurierem DPD lub Pocztą Polską, przy czym koszty przesyłki ponosi Sklep.
    8. Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: paragonu, potwierdzenia sprzedaży lub faktury VAT (przy czym dowód zakupu nie jest dokumentem koniecznym do rozpatrzenia i uznania reklamacji i ma on charakter jedynie pomocniczy).
    9. Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy: Suplementy iSPORT, ul. Toruńska 40, 95-200 Pabianice.



    § 6.
    Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość”

    Kiedy i kto ma prawo do odstępiania od umowy zawartej na odległość
    1. Prawo do odstąpienia przysługuje jeśli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Przysługuje zgodnie z przepisami prawa w przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie, faksem lub za pomocą poczty elektronicznej). Prawo do odstąpienia przysługuje także w przypadku, gdy zamówienie dokonane zostało na odległość, a odbiór towaru następuje w naszym sklepie stacjonarnym.
    2. Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    Skutki odstąpienia od umowy
    W przypadku odstąpienia od umowy:
    1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    2. Kupujący odstępujący od umowy zobowiązany jest do zwrotu zakupionej rzeczy.

    Koszty
    1. Ponoszą Państwo jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (czyli odesłania towaru, dostarczenia do nas).
    2. Ponadto odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

    Zwrot pieniędzy
    1. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji (czyli płacąc kartą płatniczą otrzymujecie Państwo zwrot na kartę), chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 
    2. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwrotów staramy się dokonywać niezwłocznie, w duchu szczególnej dbałości o naszych klientów.

    Zgłoszenie zwrotu / odstąpienie od umowy

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (tj. suplementyisport.pl, 95-200 Pabianice, ul. Toruńska 40) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

    1. Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). 
    2. wysłanie wiadomości email z treścią oświadczenia na adres sklep@suplementyisport.pl (koniecznie podaj nr zamówienia, data odbioru przesyłki, jaki towar zwracany)
    3. przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


    Procedura zwrotu
    1. Poinformować nas o Państwa decyzji (patrz punkt wyżej)
    2. Skompletować zwracany towar.
    3. Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura) dla łatwiejszej identyfikacji transakcji lub inny dowód potwierdzający zakup tego towaru u nas.
    4. Dołączenie do paczki oświadczenia o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej danych kontaktowych do siebie - dla szybciej identyfikacji przesyłki/zamówienia.
    5. Bezpieczne zapakowanie paczki i oznaczenie jej dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki.
    6. Niezwłoczne nadanie paczki, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy (suplementyisport.pl, 95-200 Pabianice, ul.Toruńska 40). Uwaga, paczki za pobraniem nie będą przyjmowane!

      Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.

       

    Ułatwiamy zwrot - Odsyłając towar możecie Państwo skorzystać z usług Poczty Polskiej. Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnej placówce Poczty Polskiej. Wtedy za usługę zapłaci sklep suplementyisport.pl, a następnie koszt usługi w wysokości 16 zł odliczany jest od kwoty zwracanej w związku ze zwrotem towaru. W ten sposób nie musicie Państwo płacić gotówką za przesyłkę w momencie nadania oraz macie zagwarantowany niski koszt przesyłki.


    Brak prawa do odstąpienia od umowy
    1. Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
    2. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    7. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    8. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    9. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.





    § 7.
    Gwarancje
    1. Towary z działu AGD objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Okres gwarancji określony jest przez producenta lub dystrybutora towaru i jest on liczony od daty zakupu.
    2. Podstawą skorzystania z gwarancji producenta jest karta gwarancyjna.
    3. Towar reklamowany należy przesłać na adres Sklepu wraz z kartą gwarancyjną.
    4. W ciągu 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do naprawy wadliwego towaru lub przesłania nowego towaru. Naprawiony lub nowy produkt jest również objęty nową gwarancją liczoną od daty naprawy lub wymiany.
    5. Koszt wysyłki naprawionego lub wymienionego towaru ponosi Suplementy iSPORT
    6. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta przysługujących mu z tytułu rękojmi.

     

    § 8.
    Postanowienia końcowe
    1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Marian Cichosz | Suplementy iSPORT
    2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności kodeks cywilny, kodeks postępowania cywilnego, ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta oraz ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
    3. Niniejszy regulamin obowiązuje od 25.12.2014 roku.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixel