• Spokey Rolki Torque
  • Spokey Mata Fatty
  • boom
do złożenia zamówienia dla dostawy

MEGA OKAZJE

dnigodzinyminutysekundy
Blog zobacz wszystkie
Techniki treningowe na umięśnione barkiTechniki treningowe na umięśnione barki
Jeśli trenujesz na siłowni na pewno marzysz o dobrze zbudowanych mięśniach barkowych. Podpowiadamy jak zabrać się za trening tej partii ciała, by był on jak najbardziej skuteczny. Poznaj najlepsze techniki treningowe, które dadzą ci imponujące mięśnie barków.
czytaj dalej
Wybrać białko czy gainer?Wybrać białko czy gainer?
Jeśli uprawiasz sport, nieważne czy rekreacyjnie lub wyczynowo, musisz mieć ułożoną specjalistyczną dietę. Jednak tradycyjne posiłki bardzo często nie są w stanie zapewnić wszystkich niezbędnych składników odżywczych i w tym miejscu z pomocą przychodzą odżywki. Pozostaje pytanie na jakie się zdecydować, wybrać odżywki białkowe czy geinery?
czytaj dalej
Witaminy i mikroelementy w diecie sportowca Witaminy i mikroelementy w diecie sportowca

Witaminy i mikroelementy odgrywają bardzo istotną rolę w energetycznych reakcjach przemiany materii w organizmie. Maja duże znaczenie dla budowy masy mięśniowej, a także oczywiście dla dobrego stanu zdrowia i zapobiegania chorobom. Wszystko to składa się na ogólną kondycję fizyczną naszego organizmu, która jest podstawą, jeśli zależy nam na dobrych wynikach sportowych. Jakich witamin i mikroelementów nie może zabraknąć w twojej diecie?  

czytaj dalej
Większe mięśnie naramienneWiększe mięśnie naramienne

Czy zastanawiasz się, w jaki sposób wypracować satysfakcjonujące mięśnie? Istotne są trzy podstawowe czynniki, dobrze zaplanowany trening, odpowiednia dieta oraz odpoczynek. Jak ćwiczyć i jakich składników odżywczych dostarczać, by szybciej móc cieszyć się imponującymi mięśniami naramiennymi?

czytaj dalej
Sposoby na przetrenowanieSposoby na przetrenowanie

Przetrenowanie to częsty rezultat napięcia treningowego połączonego ze stresem w naszym życiu codziennym. Jest ono negatywnym zjawiskiem, które prowadzi do spowolnienia efektów treningów, stagnacji, a nawet groźnych kontuzji. Jak nie dopuszczać do przetrenowania i w jaki sposób radzić sobie z jego objawami, kiedy wystąpią?

czytaj dalej
Czego jeszcze nie wiesz o aminokwasach BCAACzego jeszcze nie wiesz o aminokwasach BCAA

Dzięki rozgałęzionym łańcuchom aminokwasy BCAA nie ulegają przemianom metabolicznym w wątrobie i trafiają bezpośrednio do mięśni. Aż 35% tkanki mięśniowej składa się właśnie z owych trzech aminokwasów, których nasz organizm nie jest w stanie syntezować samodzielnie, czyli z izoleucyny, leucyny i waliny. Co może zdziałać suplementacja preparatami dostarczającymi BCAA, jak Scitec BCAA Xpress, Scitec BCAA 4000, BCAA Xplode i tym podobnymi?

czytaj dalej
Stosowanie preparatów wysokobiałkowychStosowanie preparatów wysokobiałkowych
Białko jest niewątpliwie jednym z najważniejszych składników pokarmowych w diecie sportowców i osób aktywnych fizycznie. Zapewnia ono utrzymanie zrównoważonego lub dodatniego bilansu azotowego. Jest istotnym elementem struktur układu nerwowego i oczywiście budulcem dla mięśni. Jakie ilości białka powinniśmy dostarczać i po jakie suplementy wysokobiałkowe sięgnąć?
czytaj dalej
Trening na spalanie tkanki tłuszczowej – popularne mityTrening na spalanie tkanki tłuszczowej – popularne mity

Spalanie tkanki tłuszczowej to w ostatnich latach bardzo popularny temat wśród osób intensywnie trenujących – i nie tylko. Szczupła sylwetka jest obecnie panującym kanonem urody i każdy zbędny gram tłuszczu wśród większości z nas wywołuje negatywne emocje. Zainteresowanie treningiem nakierowanym na spalanie doprowadziło do powstania kilku błędnych teorii. Sprawdź, czy również wierzysz w mity. Być może przestrzegasz błędnych zasad, wierząc, że doprowadzą cię one do szybszej utraty tkanki tłuszczowej.

czytaj dalej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel