Scitec jumbo

Większe mięśnie naramienne
Większe mięśnie naramienne

Czy zastanawiasz się, w jaki sposób wypracować satysfakcjonujące mięśnie? Istotne są trzy podstawowe czynniki, dobrze zaplanowany trening, odpowiednia dieta oraz odpoczynek. Jak ćwiczyć i jakich składników odżywczych dostarczać, by szybciej móc cieszyć się imponującymi mięśniami naramiennymi?


czytaj dalej
Jak budować masę, kiedy jesteś bardzo szczupły? Dieta ektomorfika
Jak budować masę, kiedy jesteś bardzo szczupły? Dieta ektomorfika

Ektomorficy to osoby o szczupłej sylwetce, które miewają problem z przybieraniem na wadze. Mawiają o sobie często, że mogą jeść niemal wszystko i nigdy nie tyją, nawet wtedy, gdy chcieliby. Ektomorficy szybko robią formę, natomiast o wiele trudniej jest im zrobić masę. Ich dieta powinna dostarczać odpowiedniej ilości kalorii z właściwych źródeł, tak by mięśnie zyskiwały niezbędną energię do rozbudowy.


czytaj dalej
Suplementacja w sportach walki
Suplementacja w sportach walkiStosowanie suplementacji w sportach walki jest już oczywistością, mimo że nie zawsze tak było. Przyjmowanie odżywek nie pasuje do etosu wojownika i do niedawna nie mieściło się w głowach wielu zawodnikom oraz ich trenerom. W ostatnich latach zwiększyła się jednak nasza świadomość, jeśli chodzi o wpływ diety i suplementacji na kondycję organizmu.
czytaj dalej
Odporność na kreatynę
Odporność na kreatynę

Kilkanaście lat temu zostały przeprowadzone badania nad skutecznością kreatyny i wykazano, że około 20% populacji może być odporna na jej działanie. Wiele osób trenujących na siłowni podejrzewa, że należą do grona tych osób. Czy jest tak naprawdę, czy może przyczyna tkwi w czymś innym? Przyjrzyjmy się, czym może być spowodowany brak efektów po przyjmowaniu kreatyny.

 


czytaj dalej
Gainery – kalorie dla szybszego wzrostu
Gainery – kalorie dla szybszego wzrostuRola gainerów polega na bardzo szybkim dostarczaniu konkretnej porcji węglowodanów oraz białka naszemu organizmowi. Odżywki tego typu wspomagają osiągnięcie wymaganej do osiągnięcia przyrostu masy mięśniowe puli kalorii. Zalecane są szczególnie osobom, którym trudno nabrać masy i dla których kalorie dostarczane z pożywienia nie są wystarczające.
czytaj dalej
Jak skutecznie stosować suplementację leucyną i aminokwasami BCAA?
Jak skutecznie stosować suplementację leucyną i aminokwasami BCAA?Jak powiedział kiedyś Francisco Bautista: „Rozsądna suplementacja wybranymi aminokwasami może oznaczać różnicę pomiędzy wygraną i porażką”. Ten hiszpański kulturysta, który jest bardzo znany w swojej dziedzinie sportu, wie jak ważna jest odpowiednia suplementacja. Odpowiedni zestaw suplementów wpłynie na lepsze wyniki. Sprawdźmy jak stosować aminokwasy i jak możemy je podzielić.
czytaj dalej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel