Blog

Efektywne spalanie tkanki tłuszczowej

Efektywne spalanie tkanki tłuszczowejUzyskanie upragnionej muskulatury bez grama tkanki tłuszczowej to niełatwe zadanie. Co gorsza, w przeważającej mierze efekty naszych starań są uzależnione od genetycznych uwarunkowań naszego organizmu. Jak to jest, że niektórzy mogą beztrosko jeść słodycze i nie tyją, a ty już po dwóch kanapkach z masłem czujesz, jak przybywa ci kilogramów? Czy można w jakiś sposób to zmienić?
czytaj dalej

Techniki wywoływania postępów

Techniki wywoływania postępówWszyscy sportowcy zdają sobie sprawę z tego, że aby robić postępy, należy cały czas udoskonalać swoje treningi i wprowadzać do nich kolejne ulepszenia. Stagnacja i rutyna to wrogowie rozwoju. Dziś doradzimy, jak ich uniknąć i jak wywołać szybsze postępy, w prowadzając do treningów stosunkowo niewielkie zmiany.
czytaj dalej

Sucha masa mięśniowa, suplementy, które pomogą ją uzyskać

Sucha masa mięśniowa, suplementy, które pomogą ją uzyskaćBardzo wielu sportowców dąży w swoich treningach do uzyskania suchej masy mięśniowej, czyli takiej, która charakteryzuje się niskim poziomem tkanki tłuszczowej. W osiągnięciu jej przyrostu mogą nam skutecznie pomóc suplementy. Należy jednak dobierać je umiejętnie i stosować w połączeniu z regularnym treningiem oraz odpowiednio skomponowana dietą.
czytaj dalej

Napoje sportowe – co pić podczas treningu?

Napoje sportowe – co pić podczas treningu?

Napoje sportowe wspomagają efektywność wysiłku fizycznego. Komponowane są pod kątem dostarczenia organizmowi potrzebnych w czasie wysiłku składników. Uzupełniają rezerwy węglowodanowe, pozwalają zapobiegać utracie wody i elektrolitów. W zależności od długości i intensywności treningu oraz od oczekiwanych efektów możemy sięgać po różne napoje. Co pić podczas treningu, by redukować zmęczenie, dodać sobie siły czy przyspieszyć spalanie?


czytaj dalej

Anaboliczne działanie glutaminy

Anaboliczne działanie glutaminyGlutamina to aminokwas, czyli składnik białka – ale dość szczególny. Wykazuje bowiem silne działanie anaboliczne, któremu zawdzięczamy zwiększony wzrost mięśni. Wokół glutaminy narosło w ostatnich latach sporo kontrowersji, a jej skuteczność poddawana została w wątpliwość. Czy słusznie? Jak, według najnowszych badań naukowych, naprawdę działa glutamina?
czytaj dalej

Koktajl potreningowy, co stosować?

Koktajl potreningowy, co stosować?

Często słyszy się, że bezpośrednio po treningu warto sięgnąć po koktajl proteinowy, aby mięśnie się rozrastały. Aminokwasy to jednak tylko część naszej układanki, czyli tego, czego potrzebuje organizm, by prawidłowo się regenerować. Po jakie suplementy sięgać po treningu dla uzyskania szybszego wzrostu masy mięśniowej?


czytaj dalej

Węglowodany w suplementacji

Węglowodany w suplementacjiWęglowodany stanowią podstawowe źródło energii dla człowieka. Są to związki organiczne występujące naturalnie w produktach spożywczych pochodzenia zwierzęcego i roślinnego. Czy węglowodany występujące w odżywkach rzeczywiście są lepsze dla sportowców niż te przyjmowane z pożywieniem? W jaki sposób stosować suplementy węglowodanowe?
czytaj dalej

Szybszy wzrost mięśni, proste wskazówki

Szybszy wzrost mięśni, proste wskazówkiKażdemu kulturyście i osobie trenującej na siłowni zależy na rozwoju mięśni. Niestety nie każdy ćwiczący wie, jakie metody pozwolą na wzrost mięśni zgodny z oczekiwaniami. Problem ów dotyczy nie tylko osób początkujących, ale także kulturystów średnio zaawansowanych. Sprawdźmy więc, co jest istotne podczas trenowania na siłowni.
czytaj dalej
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixel